
بروزرسانی: 02 تیر 1404
مشکل به روزرسانی نرم افزار در متا، هفته هاست که هدست Quest را متوقف کرده است
متا یادداشتی را در بالای سایت پشتیبانی Quest خود به روزرسانی کرده است که بیان می کند «مشکل به روزرسانی نرم افزار» باعث شکسته شدن هدست های Quest 2، Quest 3 و Quest 3S شده است. این شرکت نوشت که در حالی که "اکثر" مردم اکنون می توانند به طور معمول از هدفون خود استفاده کنند، "به طور فعال برای حل این مشکل برای همه کاربران تلاش می کند."
متا اکنون می گوید که در حال کار بر روی یک اصلاح برای «همه کاربران» است و این می تواند خبر خوبی برای دارندگان Quest 2 و 3 باشد که گزارش داده اند متا هدست های آن ها را تعمیر یا تعویض نمی کند زیرا گارانتی آن ها تمام شده است. برخی از کاربران ردیت می گویند که این شرکت یک ایمیل تأییدیه ارسال کرده است که آنها خدمات خارج از گارانتی را برای این مشکل دریافت خواهند کرد و یکی از مدیران انجمن پشتیبانی متا در به روز رسانی دیروز نوشت که پشتیبانی مشتری متا "باید راهنمایی های جدیدی در مورد نحوه پشتیبانی از کاربران داشته باشد. اکنون."
متا در 6 دسامبر پست کرد که مشکلات به روزرسانی نرم افزاری وجود دارد که بر «برخی دستگاه های جدید Quest 3S» تأثیر می گذارد، اما اشاره ای به هدست های Quest 2 یا 3 یا نسخه نرم افزاری در آن زمان یا نسخه قبلی پشتیبانی جدید نکرد. پیام سایت که - آن دانلود VR این هفته گزارش دادم در 9 دسامبر، این شرکت عرضه آخرین به روزرسانی خود، Meta Quest v71 را اعلام کرد و ویژگی هایی مانند روش اتصال نمایشگر دسک تاپ مجازی اصلاح شده و پشتیبانی از پیمایش صفحه کلید در محیط های مجازی را اضافه کرد.
منبع: https://www.theverge.com/2024/12/28/24330226/metas-software-update-issue-has-been-breaking-quest-headsets-for-weeks