دلیلی برای این استعاره وجود دارد: موسیقی رزمی ReFantanzio به نظر عالی است

استعاره: revantanzio این یکی از بهترین بازی های سال 2024 است و برنده جوایز بازی از جمله بهترین RPG، بهترین کارگردانی هنری و بهترین داستان شده است. اما یکی از مقوله هایی که این استعاره در آن به طور خاص برجسته بود موسیقی آن بود. موسیقی متن توسط شوجی مگورو – کارگردان قدیمی موسیقی تهیه شده است یک شخصیت این مجموعه یکی از دستاوردهای قابل توجه در موسیقی بازی های ویدیویی در سال جاری است، به ویژه موضوع نبرد که موفقیت زیادی کسب کرد. در مصاحبه با لبهمگورو در مورد کار خود صحبت کرد استعاره موسیقی متن شامل آنچه که ممکن است شگفت‌انگیزترین قطعه موسیقی بازی ویدیویی باشد.

مگورو که به خاطر کارش در تولید پاپ و جاز شناخته شده است یک شخصیت موسیقی متن، اعتراف کنید استعارهصدای سنگین ارکسترال/کرال مورد من نیست یک شخصیت این چیزی است که طرفداران از او انتظار دارند و قطعاً خارج از چرخ اوست. او گفت به منظور تعویض دنده به طور موثر یک شخصیت به استعارهاو مجبور شد تئوری موسیقی کلاسیک را دوباره یاد بگیرد.

او گفت: «اما این چیزی است که خلق این امتیاز را بسیار هیجان‌انگیز می‌کند. «وقتی برای اولین بار به من گفتند استعاره: ریفانتاسیو، به من گفته شده که این یک RPG حماسی و فانتزی خواهد بود. بلافاصله صدای نواختن ارکسترهای بزرگ را شنیدم و فکر کردم که این ممکن است فرصتی باشد برای نوشتن آهنگ هایی که قبلاً ننوشته بودم، که بسیار هیجان زده ام کرد.

در توسعه موسیقی برای استعارهمگورو گفت که می‌خواهد یک تجربه فانتزی کلاسیک را تداعی کند، اما پیچش منحصربه‌فردی را ارائه می‌کند که به گفته او طرفداران از بازی‌های Atlus انتظار دارند. این پیشرفت به چیزی تبدیل شد که مگورو آن را «سبک موسیقی معنوی» نامید که موسیقی‌های متن، به‌ویژه موسیقی رزمی را تعریف می‌کرد.

همچنین نامزد دریافت جایزه بهترین بازی سال شد. استعارهموسیقی این بازی در جریان جوایز بازی امسال به نمایش درآمد.

اگر امسال زمان زیادی را در رسانه های اجتماعی برای بازی صرف کرده اید، احتمالاً پست های زیادی را دیده اید که در مورد آن صحبت می کنند. استعارهموسیقی نبرد. برای موضوع نبرد نیز می‌رود دشوار، با یک نسخه که با یک گروه کر تحت حمایت ارکستر شروع می‌شود و با آن شور و شوقی که برای برخورد با Sephiroth انتظار دارید، می‌خواند، نه چیزی که در طول هر برخورد کوچک در بازی اجرا می‌شود. سپس، به نحوی، آهنگ با اضافه شدن یک راهب ژاپنی که با سرعتی سریع که می‌توانست با آهنگ امینم رقابت کند، سخت‌تر شد. برای ارتقای بیشتر آهنگ ها، جینگل ها به زبانی معتبر با الهام از اسپرانتو نوشته شده اند، زبانی که در سال 1887 اختراع شد و برای استفاده به عنوان زبان دوم جهانی طراحی شد.

اما پیدا کردن صدای مناسب برای این کار آسان نبود. مگورو گفت: «من به دنبال نوع خاصی از صدا بودم که بتواند در حین خواندن متون مقدس اسپرانتو، سرعت بالایی داشته باشد.

جستجوی او او را به یوتیوب هدایت کرد، جایی که با مرور دموهای نمایشی، راهبی به نام کیسوکه هونریو را در حال اجرا در آزمایش Nam Jazz، یک گروه موسیقی که جاز را با تلاوت سوتراهای سنتی بودایی ترکیب می‌کند، پیدا کرد. خیلی باحال بود، من فوراً (هونریو) پیشنهاد دادم و خوشبختانه او پذیرفت و خوشحال بود که بخشی از این بازی بود.»

دوست خیالی شما در Metaphor نیز دی جی شما در طول بازی است.
تصویر: Atlus

اما دلیلی برای آن وجود دارد استعارهموسیقی نبرد بازی بسیار جذاب است و این فقط به دلیل سبک های موسیقی یک راهب ژاپنی نیست که به زبانی اختراعی که از زبان اختراعی دیگری الهام گرفته است، آواز می خواند. مگورو مجبور شد تفکر خود را در توسعه موسیقی متن اصلاح کند و چیزی واقعا منحصر به فرد ایجاد کند که نحوه درک بازیکنان از بازی را تغییر دهد.

مگورو گفت: «نتایج بازی همیشه مشابه عناصر UI در نظر گرفته شده است، ساختارهایی که صرفاً برای خدمت به بازیکن وجود دارند. اگرچه موسیقی باید فضای داستان را برای کاربر تسخیر کند، اما باید به خود یادآوری کنیم که این موسیقی مستقیماً در دنیایی که شخصیت ها در آن زندگی می کنند پخش نمی شود.

مگورو توضیح داد که در گفتگو با کارگردان بازی، کاتسورا هاشینو، آن دو در مورد راه هایی برای ارتباط دادن آنچه که بازیکنان می شنوند به آنچه که شخصیت ها نیز می شنوند، بحث کردند.

او گفت که این آزمایش فکری به آنها اجازه داد تا “از دریچه ای متفاوت به آهنگسازی نزدیک شوند.” این ایده در خود بازی پیاده سازی شد. در استعارهدر Business Hours، دوست بازیکن طلسم می‌کند که به آن‌ها اجازه می‌دهد هنگام پرسه زدن در جهان، موسیقی بشنوند و به ناچار وارد نبرد می‌شوند.

آن لحظه به طور چشمگیری زمینه همه چیز را تغییر می دهد استعارهموسیقی، به ویژه تم های نبرد. گرفتن این آهنگ ها از فضای سرگرم کننده برای بازیکنان و تبدیل آنها به چیزی که شخصیت ها نیز تجربه می کنند، توضیح می دهد که چرا آهنگ ها به همان اندازه که هستند دشوار هستند. هر دعوا برای ما یک اتفاق دیگر در راه رسیدن به تیتراژ، برای شخصیت هاست زندگی یا مرگ منطقی است که موسیقی ای که آنها هنگام مبارزه برای زندگی خود می شنوند، این جذابیت را منعکس می کند.

Meguro استفاده می کند استعارهموسیقی برای جذب بازیکنان بیشتر به بازی و او از میزان استقبال از آثارش راضی است. این دو آهنگ جنگی به نام‌های «Warriors in Arms» و «Warriors in Valor» بلافاصله در بین بازیکنان طنین‌انداز شد، میم‌های الهام‌بخش و حتی انیمیشن‌های کوتاه.

این برای من بسیار خوشحال کننده است زیرا طرفداران بسیار مشتاقانه به موسیقی پاسخ می دهند استعارهمگورو گفت. دریافت چنین واکنشی افتخار بزرگی است.»

منبع: https://www.theverge.com/2024/12/24/24328374/metaphor-refantanzio-battle-music-shoji-meguro-interview

تحریریه ایران تکنولوژی

دیدگاهتان را بنویسید