متا یادداشتی را در بالای سایت پشتیبانی Quest خود بهروزرسانی کرده است که بیان میکند «مشکل بهروزرسانی نرمافزار» باعث شکسته شدن هدستهای Quest 2، Quest 3 و Quest 3S شده است. این شرکت نوشت که در حالی که “اکثر” مردم اکنون می توانند به طور معمول از هدفون خود استفاده کنند، “به طور فعال برای حل این مشکل برای همه کاربران تلاش می کند.”
متا اکنون میگوید که در حال کار بر روی یک اصلاح برای «همه کاربران» است و این میتواند خبر خوبی برای دارندگان Quest 2 و 3 باشد که گزارش دادهاند متا هدستهای آنها را تعمیر یا تعویض نمیکند زیرا گارانتی آنها تمام شده است. برخی از کاربران ردیت می گویند که این شرکت یک ایمیل تأییدیه ارسال کرده است که آنها خدمات خارج از گارانتی را برای این مشکل دریافت خواهند کرد و یکی از مدیران انجمن پشتیبانی متا در به روز رسانی دیروز نوشت که پشتیبانی مشتری متا “باید راهنمایی های جدیدی در مورد نحوه پشتیبانی از کاربران داشته باشد. اکنون.”
متا در 6 دسامبر پست کرد که مشکلات بهروزرسانی نرمافزاری وجود دارد که بر «برخی دستگاههای جدید Quest 3S» تأثیر میگذارد، اما اشارهای به هدستهای Quest 2 یا 3 یا نسخه نرمافزاری در آن زمان یا نسخه قبلی پشتیبانی جدید نکرد. پیام سایت که – آن دانلود VR این هفته گزارش دادم در 9 دسامبر، این شرکت عرضه آخرین بهروزرسانی خود، Meta Quest v71 را اعلام کرد و ویژگیهایی مانند روش اتصال نمایشگر دسکتاپ مجازی اصلاحشده و پشتیبانی از پیمایش صفحه کلید در محیطهای مجازی را اضافه کرد.
منبع: https://www.theverge.com/2024/12/28/24330226/metas-software-update-issue-has-been-breaking-quest-headsets-for-weeks
تحریریه ایران تکنولوژی